فروش ویژه وانیل

فروش ویژه وانیل

شرکت زرین تجارت عرفان نماینده انحصاری شرکت JAR  لهستان با بیش از ۳۵ سابقه درخشان در اروپا و سایر نقاط جهان

با توجه به بررسی های صورت گرفته در مورد نیاز وانیل در قنادی ها ، شیرینی فروشی ها به این نتیچه رسیده است که :

مصرف وانیل طبیعی ( وانیلا ) علاوه بر طعم و مزه طبیعی در شیرینی جات موجب ماندگاری طولانی تر محصول شده و از تلخ شدن شیرینی جلوگیری میکند .

تجربه نشان میدهد مصرف وانیل ، وانیل طبیعی (وانیلا) در محصول موجب سلامت و ماندگاری بیشتر محصول شده و میزان رضایت مشتری نیز به دلیل حفظ سلامت بالاتر خواهد رفت .

بدین منظور ما با ارائه وانیل ، وانیل طبیعی ( وانیلا) در قنادی های مطرح و دریافت پاسخ مثبت آنها مبنی بر به صرفه بودن ( با توجه به دوز مصرف پایین ) و ماندگاری بیشتر  ( تلخ نشدن مزه شیرینی )  نسبت به استفاده از وانیل مصنوعی ( وانیلین) ،، تصمیم به گسترش آن در میان قنادی و شیرینی فروش ها گرفته ایم .

لذا خواهشمند تست جهت سفارش این محصول با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید و از کانال تلگرام ما دیدن فرمایید .

 

تماس با ما

 

 

وانیلا (وانیل طبیعی) :

طعم دهنده طبیعی است که از گیاه ارکیده Vanilla Planifolia  بدست می آید. عصاره وانیلا از میوه وانیلا استحصال می شود که پس از فرآوری وانیلا طی پروسه ای خاص استحصال می شود.

خواص دارویی وانیلا  :

جلوگیری از پوسیدگی دندان، درمان درد و زخم معده، کاهش افسردگی، جلوگیری از آلرژی، پیشگیری از انواع سرطان به خصوص کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه

وانیلین(وانیل مصنوعی) :

وانیلین منبع طعم دهنده وانیل مصنوعی، محصولات زائد کارخانه های تولید کاغذ و نفت می باشد. بنابراین در حالی که وانیلین از لحاظ فنی با طعم دهنده وانیل خالص یکسان است، اما روش تولید آن منجر به ایجاد میزان زیادی از سولفاتها و آلاینده های دیگر می شود.

معایب مصرف وانیلین :

در شرایطی که از وانیلین به مقدار زیاد استفاده ‌شود امکان پیش آمدن حالت هیپنوز و بی حسی کامل وجود دارد. وانیلین  باعث واکنش های آلرژیک شده و فعالیت نوعی آنزیم کبدی را محدود می کند و باعث ایجاد پس طعم (طعم تلخ) در محصول می شود.

 شرکت JAR  لهستان با بیش از ۳۵ سال سابقه، تولید کننده انواع وانیل طبیعی و شبه طبیعی در اتحادیه اروپا می باشد و شرکت زرین تجارت عرفان توزیع کننده انحصاری محصولات JAR در ایران می باشد.