اسانس بیسکویت

اسانس بیسکویت / طعم دهنده بیسکویت :

اسانس بیسکویت جزو گروه اسانس و طعم دهنده های مصنوعی میباشد .

پیرو تحولات و رشد تقاضای مصرف کنندگان در سطح جهانی، کارخانجات تولید کننده محصولات آردی چون کیک، کلوچه، ویفر و انواع بیسکویت ها، با هدف پاسخ به حجم و تنوع نیازهای روز افزون مشتریان و ارائه محصولاتی متنوع و جذاب، دائماً در حال نوآوری هستند. این در حالی است که صنعت مذکور، با چالش های منحصر به فردی نیز روبروست. درجه حرارت بالای فرآیند تولید و پخت سبب تغییرات آشکار یا از دست رفتن بخش عمده طعم در اسانس ها و مواد اولیه سنتی می شود.

افزایش دوز مصرفی و یا به کار بردن اسانس های تغلیظ شده دو راه حل سنتی در راستای جبرای بخش از دست رفته اسانس های قدیمی و معمول بود. این مهم، مسلماً در تقابل با هدف تولیدکنندگان در خصوص بهره وری و ایجاد تمایز در محصولات واقع شده است. امروزه از مدرن ترین راهکارهای پیشنهادی استفاده از طعم دهنده های انکپسولیتد (Encapsulated) یا کپسوله شده است. این فرآیند بر پایه قرارگیری طعم دهنده در محافظی همچون ژلاتین و آزاد شدن پس از زمان مشخصی، لذا گذر از مرحله حرارت دیدن، می باشد. استفاده از پیش سازها (Precursors) دیگر روش پیشنهادی در شرایط خاص تولید است. از سوی دیگر، افزایش متداوم آگاهی و اهمیت مصرف کنندگان به سلامت و بهداشت مواد غذایی، کارخانجات را بر آن داشته تا بیش از پیش در تکاپو برای بهبود محصولات خود از دیدگاه سلامتی و طبیعی بودن مواد اولیه قرار گیرند. تخصص و تجربه منحصر به فرد   در تولید مواد اولیه علی الخصوص طعم دهنده های خوراکی ضامن بهبود کیفی و کسب مزیت رقابتی توسط محصولات شماست. طعم دهنده های دسته کیک و شیرینی (به طور کلی انواع فرآورده برپایه آرد) در حالات گوناگونی از قبیل مایع، پودر، اسپری دراید و انکپسولیتد (محصور در کپسول) قابل عرضه اند.

بیسکویت نیز از جمله اقلام پر تنوع فرآورده های آردی است. پتی بور، پتی مانژ، بیسکاتی، لیدی فینگر، زبان گربه، چاکلت چیپ، ماکارون و بسیاری دیگر از انواع بیسکویت ها می باشند. با این حال به منظور شناسایی راحت تر طعم دهنده های این خانواده برای کاربرد در بیسکویت های ساده و کرم دار دسته بندی شوند.

مشخصاتی که این محصول را از محصولات مشابه برتر می سازد:

  1.  شفافیت فوق العاده
  2.  کیفیت بالا
  3.  مطابق بودن فرمول با استانداردهای جهانی
  4.  دوز پایین مصرف
  5.  تازه بودن مواد

 

ویژگیهای اسانس بیسکویت

تهیه شده از بهترین مواد اروپایی توسط شرکت JAR لهستان با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در اروپا و سایر نقاط جهان

مورد تایید معتبرترین شرکتهای صنایع غذایی در ایران میباشد.
–  پودر

–  اسانس بیسکویت تولید شده در شرکت JAR دارای مقاومت حرارتی بسیار بالا میباشد.

 

موارد مصرف :
– نان،کیک،بیسکویت
– انواع دسر
– مواد غذایی دیگر

 

بسته بندی :

۱  و  ۱۰   کیلوگرمی   (پودری)

 

این محصول دارای پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو میباشد .

 

 

جهت دریافت نمونه ، سفارش  و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل نمایید.

تماس با ما