اسانس و طعم دهنده خوراکی

تقریبا نمی توان کسی را پیدا کرد که در طول یک شبانه روز از اسانس خوراکی استفاده نکند. محصولات غذایی، خمیردندان ، صابون ، شامپو و داروها همگی به نوعی اسانس خوراکی را در فرمولاسیون خود دارا می باشند و به طور کلی برای خوشبو کردن و یا خوش طعم کردن محصولات از این مواد استفاده می شود .

طعم یکی از مهم ترین ویژگی های فرآورده های غذایی است که علاوه بر ایجاد تنوع، نقش اساسی در انتخاب و پذیرش محصول نهایی دارد و به طور کلی برای خوش طعم کردن، پوشاندن طعم های نامطلوب، بیاد ماندنی کردن محصولات و به عنوان محرک اشتها مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت تلاش می نماید تا انواع اسانس های خوراکی را با بهترین کیفیت، توسط کادر مجرب، تحصیل کرده، آشنا به صنعت اسانس و متعهد ، به مشتریان داخلی و خارجی ارائه نموده و با تکیه بر مشتری محوری به عنوان رهبر و پیشرو بازار در صنعت اسانس در صدر شرکت های همکار، جایگاه خود را همچنان حفظ نماید. سنجش میزان رضایت مشتریان و شناخت و تحلیل نیازهای مشتریان از اهداف اصلی این سازمان می باشد.کیفیت اولین قدم در تولید محصولات ماست به نحوی که با وجود نوسانات ممکنه ، مطابق استانداردهای مورد نیاز و با دقت خوبی، محصولات  و خدمات تولید و ارائه می گردد. خلاقیت آشکار در بسته بندی، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تحویل به موقع محصول در هر زمان و مکان، این شرکت را نسبت به دیگر رقبای خود متمایز می سازد و این  افتخار ماست که نام کارخانجات و صنایع معتبر در زمینه غذایی جزو سوابق کاری این شرکت می باشد.

 

 طعم های دلپذیر ما به شما امکان تجربه های چشایی شخصی می دهد که طعمی را داشته باشید که هرگز قبلا تجربه نکرده اید .

 dreamstime_xxl_212813

کاربرد اسانس خوراکی :

 

 

بخش اسانسهای مربوط به فرآورده های شیر در شرکت جی ای آر ، به صورت متمرکز بر روی طراحی اسانسهای مناسب برای انواع محصولات لبنی بخصوص بستنی و شیرهای طعم دار فعالیت می کند. برای این منظور شرایط ویژه ی این محصولات مانند پاستوریزاسیون، استریلیزاسیون و شوکهای حرارتی بعلاوه ی دمای مصرف آنها (در مورد بستنی) کاملا مورد توجه قرار می گیرد تا بهترین نتیجه را برای مشتریان ایجاد نماید. جی ای آر توانایی ویژه ای نیز در زمینه ی استخراج و ساخت وانیل و اسانس وانیل دارد که باعث همکاری این شرکت با بزرگترین تولید کنندگان بستنی دنیا گردیده است.

این اسانسها در محصولات زیر قابل استفاده می باشند:

انواع بستنی

روکش ها و سسهای بستنیphoto_2017-01-14_16-24-51

شیرهای طعم دار

ماست های میوه ای

دسرها و پودینگ ها

شیر سویا

پنیر

آب پنیر

کره و مارگارین

روغن های نباتی

 

 

 

 

شرکت جی ای آر ، دامنه ی وسیعی از اسانسهای مربوط به صنعت نوشیدنی ها را ارایه می کند. امتیازات این اسانسها شامل کیفیت بالای مواد اولیه، پایداری مناسب در زمان ماندگاری محصول، طراحی اسانسهای متفاوت برای هر محصول (آبمیوه، ماء الشعیر،…)  تکنولوژی پیشرفته ی تولید، نیروی انسانی متخصص و قدرت طراحی و فرمولاسیون برای ساخت اسانسهای ویژه و سفارشی برای مشتریان می باشد. این دسته اسانس مختص مصارفی از قبیل اسانس آبمیوه ، اسانس نوشابه گازدار ، اسانس ماءالشعیر، اسانس نوشابه های انرژی زا ، نوشابه های ورزشی ، نوشیدنی های غنی شده ، اسانس چای ، اسانس قهوه ، نوشیدنی های فوری ، داروها و غیره

 

          اسانس شیرینی جات

اسانس شیرینی جات قابل استفاده به عنوان اسانس شکلات ، اسانس آدامس ، اسانس بیسکویت ، اسانس آبنبات ، اسانس پاستیل و سایر محصولات این چنین است. عموماً اسانس های صنعت شیرینی سازی را می توان در کاربرد های عمومی نیز مورد استفاده قرار داد.

 

 

photo_2017-01-14_16-24-43

 

 

 

 

       اسانس نان و کیک و کلوچه

این دسته از اسانس ها مختص اسانس های مصرفی در پخت نان ، اسانس قنادی ، اسانس کیک های گوناگون و کلیه موارد مصرفی مربوط به صنوف مرتبط همچون اسانس نان های صنعتی و کلوچه ها می باشد.

در تولید و انتخاب اسانس های مخصوص صنعت نان و کیک پزی، یا محصولات مشابه، دو ویژگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است : تحمل دمایی (مقاومت حرارتی اسانس) و سازگاری با بخش چربی موجود در محصول. از این رو است که تولید اسانس نان به دلایلی از جمله آنچه سخن رفت (مانند اهمیت پایداری ساختار اسانس در حالت ایده آل، در شرایط دمای زیاد اجاق) نیازمند تخصص و تجربه ویژه تولید کننده اسانس است. سهل ترین راهکاری که پیش از این عموماً توصیه می شد، افزایش دوز مصرفی یا تغلیظ اسانس توسط تولید کنندگان بود. بدیهی است، این فرآیند موجب افزایش بهای تمام شده محصول برای تولید کننده و نهایتا مشتری می گردید.